Kierownik Izby Przyjęć: lek. med. Ewa Piecewicz tel. 41 36 41 294

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Lekarz dyżurny tel. 41 36 41 303 w Morawicy

Pielęgniarka dyżurna tel. 41 36 41 302 w Morawicy

Lekarz dyżurny tel. 41 36 69 746 w Kielcach

Pielęgniarka dyżurna tel. 41 36 69 744, 506 275 819 w Kielcach

I. Izba Przyjęć (IP) pracuje w systemie 12 godzinnym i jest czynna całą dobę.
 
II. Pracą personelu IP  kieruje lekarz –kierownik IP, a koordynuje pielęgniarka koordynująca . W dni świąteczne i po godzinie 14.35 funkcje kierownika pełni lekarz dyżurny IP; który również zastępuje Dyrektora Szpitala , a pielęgniarki  koordynującej –pielęgniarka odpowiedzialna.

             
III. Kierownik podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. lecznictwa a pielęgniarka koordynująca merytorycznie –Z-cy Dyrektora ds. pielęgniarstwa

IV. Do zadań Izby Przyjęć –części przyjęciowej należą:

1)przyjmowanie pacjentów z ustalonym terminem przyjęcia do oddziałów,
2)decyzja o dalszym trybie postępowania z pacjentami zgłaszającymi się ze skierowaniem lub bez niego –przyjęcie do szpitala , doraźna pomoc w izbie przyjęć, przekazanie do dalszego leczenia  w innej placówce ,
3)zakładanie dokumentacji szpitalnej – w tym historii choroby,
4)ewidencjonowanie przyjmowanych pacjentów w systemie komputerowym,
5)prowadzenie bieżącej dokumentacji izby przyjęć,
6)ewidencjonowanie pacjentów , którym są udzielane porady ambulatoryjne w księdze odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych
   
V. Do zadań Izby Przyjęć – części obserwacyjnej należą :

1) udzielanie świadczeń zdrowotnych polegających na wstępnej diagnostyce oraz leczeniu osób wymagających pomocy doraźnej w przypadkach schorzeń psychicznych , uzależnień.
2)  udzielanie świadczeń zdrowotnych  poszkodowanym w stanach wyjątkowych i katastrofach,
3) udzielanie świadczeń ambulatoryjnych pacjentom zgłaszającym się samodzielnie do IP, zgodnie z obowiązującymi przepisami
4) dokumentowanie prowadzonych działań medycznych zgodnie obowiązującymi przepisami i standardami,